Alla inlägg under maj 2010

Av Molle - 15 maj 2010 21:45

Ja, egentligen skulle jag skriva två inlägg men jag tänkte att de skulle bli så korta då :) Så därför gör jag så här istället ^^

Fredag  +15 Bomlösa

Red på banan efter att ha knogat på med han inne i ja vet inte hur länge :P Gissa om han hade hittat den lerigaste fläcken :) När vi kom ut började småregna och när jag hade kommit ut på banan började det ösregna :P Men det stoppade oss inte från att jobba ett 30 minuters pass med mycket skritt och trav. Tog bara en galopp i vardera varv och det gick bra :)Han fick jobba på hårt idag med en massa korta, korta steg. Till och grån satta han under sig jätte bra och det belönades med att få sträcka sig i en ökad trav :)

Han är bara för härlig ^^


Lördag +20 Bomlösa

Idag for vi först en sväng efter Lillmaran, for lite längre än hälften men det var så geggit att vi vände och for en bit efter Klubbenv. istället :) De gick bra, red mot E4:an men bara till p-fickan innan fotbollsplan och sen hem. Det finns ett farthinder innan vändpunkten som var Vääldigt spännande då det är två smala ljusa ränder på det ;P Allt som allt var det en lyckad tur med mycket skritt i den varma vårsolen :) 

//Rebecka  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards